Motivačné mandaly - cesta k pozitívnemu mysleniu



Motivácia začala počas posledných troch rokov v mojom živote zohrávať veľkú rolu.
Osobne si myslím, že motivácia je práve to čo ná posúva životom práve ďalej.
Určite ste aj vy zažili ako mále deti: "Poslúchaj a kúpime ti zmrzlinu." A tu nastalo naše prvé stretnutie s motiváciou, ktorá nás sprevádza celý život.

 Ako sa stretávame s pozitívnou motivaciou, žiaľ je tu aj horšia forma motivácie.
Aby ste si to vedeli lepšie predstaviť tak Vám uvediem príklad. Ako každý študent ste určite zažili to stresujúce obdobie pred vysvedčením, keď vám ako rodičia tak aj profesori omieľajú nekonečný príbeh s opravovaním známok. 
Pre ma je toto obdobie veľmi stresujúce, tlak z každej strany, človek si nevie ani vydýchnuť.
Mám pre Vás skvelú správu! Našla som riešenie ako s tým bojovať :)
 Motivačné mandaly sú skvelá cesta k pozitívnemu mysleniu, oddychu od každodenného stresu.
Milujem ten pocit prísť po namáhavom dni domov, pustiť si skvelú hudbu, zahodiť starosti za hlavu a bezhlavo sa pustiť do vymaľovania mojej antistresovej omaľovanky.



 Ako som už vyššie spomínala, pozitívne myslenie zohráva veľkú rolu v mojom živote. 
Vyhľadávam denno denne veci spojené s pozitívnym myslením. Či už vo forme obrázkov, textov, kníh. 

Asi pred pol rokom som mala to šťastie natrafiť na stránku www.vesele-veci.sk . 
Prostredníctvom tejto stránky som sa dostala k ešte väčšiemu množstvu vecí určených k pozitívnemu mysleniu. Je tam veľký výber kalendárov, diárov, nálepiek, plagátov, zošitov, pier, kníh. 
Jednoducho vecí s ktoré každý deň používame.
Aj vy si myslíte, že je skvelé keď nás obklopujú iba pozitívne naladené veci?!
Ja určite áno!

Presvedčte sa sami ---> klik :)

Na ukážku som Vám odfotila zopár strán z mojich motivačných mandal.

Každá manadala je niečim výnimočná.
 Nájdete tu množstvo motivačných citátov.
 Množstvo miesta na vyhrane sa s farbami.
 Strávite pri nich čas určený iba pre váš osobný rast.





 A ako zlatý klinec na záver Vám ukážem môj Motivačný diár, ktorý som si objednala začiatkom tohto roku.
Ospravedlňujem sa, že je môj diár už žiaľ trošku doudieraný, ale aspoň vidíte, že ho každý deň nosím so sebou.  
 Každá stránka tohto diára je niečim výnimočná. Nachádza sa v nom veľké množstvo krásnych citátov, úloh na každý mesiac, krásne a prehľadné delenie dní, týždňov a mesiacov. 
Jedným slovom je výborný.

Úprimne a z celého srdca nikdy neoľutujem kúpu vecí od I Can Academy
Každá jedna vec ma posúva ďalej a pomáha mi napredovať tým správnym smerom. 

Takže teraz Vám môžem už iba popriať príjemné nakupovanie a veľa skvelých myšlienok :)

2 komentárov:

  1. Ty vypadají skvěle! :) Já teď mám omalovánky, ve kterých je taky pár mandal, ale nejsou u toho žádné citáty atd. :o Ale tohle mě zaujalo, takže se asi kouknu v nejbližší době po něčem podobném. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Su naozaj krásne, na tvrdom vytlačené :-) a nie su ani drahé! Co je naozaj skvele :-)

      Odstrániť