Ako pochopiť mužov? časť 1.

Ahojte lásky :)  

Muži, chlapi, chlapci.. koľkokrát sme sa my ženy kvôli ním už trápili? Koľkokrát nám už pomotali hlavu? Myslím, že môžem kľudne za každú z nás povedať, že nespočetne veľakrát. A to všetko len preto lebo nerozumieme reči ich kmeňa.  Dovoľte mi aby som vám aspoň z časti vysvetlila ako muži myslia.

 Takže rozhodla som sa rozobrať otázku vyššieho záujmu.
     "Ako zistiť ,že sa mu páčim?" Dobre, fajn, srandujem. Takže túto otázku som si kládla aj ja nespočetne veľakrát. Hlavne keď som mala tak trinásť rokov a nič iné sme v škole neriešili len kto je do koho :D Ale dnes nebudem riešiť kto je do koho "buchnutý", ale ako porozumieť opačnému pohlaviu, teda MUŽOM!
     Ako som aj ja dospievala a hľadala samu seba postupom času som si taktiež aj vysnívala nejakého toho princa na bielom koni, žiaľ ale ako to je v dnešnej dobe kôň zdochol a princ meškal. Takže našla som si priateľa (myslím už takého vážnejšieho) až v 17 čo je na dnešnú dobu dosť neskoro vzhľadom na dnešné 13ky ktoré sú vymaľované ako kraslice na Veľkú noc, na dievčatá ktoré si každých 10 minút menia status na slobodné a zadané a to bôž nehovoriac o tehotných mamičkách ktoré sú ešte samé deti - prepáčte nechcela som zájsť až tak priďaleko, žiaľ čo na srdci to na jazyku (resp.v rukách), ale aby som sa vrátila k pointe tejto ukrutne dlhej vety, som rada, že som sa až tak veľmi neponáhľala dospievať ako decká dnešnej doby!
    Mala som veľa lások či už v škôlke, alebo na základnej škole som taktiež bola tajne zamilovaná do nejaké spolužiaka a so spolužiačkou sme si tajne písali na papieriky do koho, horšie to bol ak do toho istého :-D
   Samozrejme postupom času za začali kritéria na dokonalého partnera stupňovať. Čítala som veľa článkov na blogoch, v časopisoch, rôzne diskusné fóra čo muži chcú, čo sa im páči a podobne až sa to nakoniec zvrtlo na otázku ako muži myslia? Určite si každá z nás už raz povedala, že muži sú z Marsu a ženy z Venuše ako o tom hovorí kniha od Johna Graya. Takže som bola priam nútená prejsť na psychologickú literatúru ktorá ma dokázala aspoň čiastočne vtiahnuť do mužského sveta a objasniť mi veci naokolo.

     Takže dnes sa  vám pokúsim zhrnúť moje poznatky zo života, poznatky z kníh, od priateľov.

     Na začiatok by som zhrnula to, že muži sú v skutočnosti veľmi jednoduché stvorenia. Stačí ich podporovať, uznať, že majú za každých okolností pravdu, určiť im pravidlá tak aby všetkému rozumeli a prakticky máte vyhraté. Musia sa cítiť oni, že sú ty čo to všetko riadia, ale v skutočnosti je tu úloha žien, aby riadili muža tak aby o tom nevedel.

    KROK  1. úspešný muž = šťastný muž = pripravený na vzťah

     Pre mužov je dôležitý úspech po pracovnej stránke. Dobré finančné zabezpečenie ich uisťuje o tom, že sú schopní postarať sa o vás, o rodinu. A to je to o čo im ide. Muži sú od mala vychovávaní tak, aby vedeli zaujať miesto hlavy rodiny, aby sa postarali o najbližších. Ich pracovné postavenie je dôležité, lebo podla toho ich vnímajú aj ostatní muži. A pre mužov to je podstatné,poháňa ich to ďalej. Ak majú muži úspech v práci, tak ich úspešne vnímajú aj ľudia a potom sú spokojní. Ak muži úspech nemajú, očakávaný obdiv nemá za čo prísť, chlap a jeho "mužská rola" upadá, je nespokojný a tým pádom nie je pripravený pre vzťah. Možno je tak pripravený na chvíľkový úlet, ale to my predsa nechceme.
    Keď mám toto preniesť do sveta teenagerov tj. chlapci resp. muži prácu ešte nemusia ma. Tak si to prenesme do teens reality. Pre chalana v tomto veku je finančné zabezpečenie otázne. Môže si zarábať no ,ale aj nemusí. Ak zarába, chodí na brigády, možno má nejakú platenú prax v škole tak ho podporte. Vyzdvihnite jeho kvality, ukážte mu, že má byť na čo hrdý, ukážte mu ,že vás to zaujíma (ale pozor ,aby sa táto téma neotočila zlým smerom, aby si chlapec nezačal myslieť, že ste nejaká zlatokopka. :D )
    Pochváľte ho za dobre odvedenú prácu. Aký je šikovný, povedzte mu o tom, že dnes je málo chlapcov ktorý pracujú. Keď bude on spokojný sám so sebou, budeš spokojná ty lebo po prvoradom úspechu súvisiacim s finančným zabezpečením prichádza do hry žena. Ďalšia vec pre muža veľmi dôležitá.

   Ale pamätajte :-) všetci muži sú v hĺbke ich podstaty rovnaký - rozlišujeme ich iba nejakými tými handicapmi!

Takže ak sa vám môj článok páčil budem postupne odkrývať mužský svet v nasledujúcich článkoch :)  Veľmi krásne ďakujem za prečítanie - Laura

2 komentárov:

  1. Neberte to jako hate prosím, ale naprosto mě doráží, jak vy všechny holky popisujete muže nebo jak vyzrát na může a ve skutečnosti o nás mužích víte velký prd stejně jako my o Vás - holkách. Každý muž je nějakej. Každý má rád něco jiného, na každého se musí jinak. Upřímně, my muži to máme těžší, neboť vy holčiny jste komplikovanější. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasne ja to beriem :-) chcela som to sformulovať vtipnou formou :-) nijako som mužov uraziť nechcela - predsa len život bez chalan by bol ťažký 😄 uz len mužská sila a pocit bezpečia by som nikdy za nič nemenila ...môj clanok bol inšpirovaný jedným spisovateľom ktorý o mužoch napísal knihu :-) dakujem za komentár

      Odstrániť