Kabelka - láska každej ženy

Ahojte :)

Na začiatok by som sa chcela ospravedlniť za slabú aktivitu na blogu.
Žiaľ ako každý študent vie január je spojený s vysvedčením a to znamená, že JA, človek čo všetko odkladá na poslednú chvíľu, odložila som aj opravovanie známok.  

Ale teraz šup k veci!
 
KABELKYYYYY!
Milujem kabelky. Či už sú veľké, mále, ružové alebo čierne. 
Kabelka zohráva v mojom živote veľmi veľkú úlohu. Kabelku so sebou ťahám všade. Musím ju mať v škole, v obchode, keď idem s kamarátmi do mesta, keď cestujem. 
A mám v nej všetko!


Musím sa Vám pochváliť, že som natrafila na jednu skutočne skvelú stránku kde je neskutočné množstvo kabeliek. A tie ceny! Naozaj nepreháňam. 
A toto je ona -->  www.jej.sk
 15€ alebo 20€ za kabelku? Podľa mňa to je výborná cena. 
Na takúto cenu netrafím ani v obchode.
  
Takže? Čo z toho vyplýva? Hneď som jednu musela mať!




 Vnútro mojej kabelky je podľa môjho názoru úplne roztomilé. Ružová totálne dievčenská farba je moja srdcová záležitosť. Veľkosť je vhodná na nosenie do školy lebo do nej napchám všetky knihy a zošity. Priam som sa zamilovala do nej. Takže ak sa pýtate či láska ku kabelke naozaj existuje? Určite áno!





Myslíte si, že by bolo veľmi hlúpe behať s kabelkou po dome? Ak áno pre mňa je už neskoro. Dávno som to urobila :D 

Aké sú vaše obľúbené internetové obchody? 
Aké kabelky sa Vám páčia? 
Máte aj vy nejakú podobnú vášeň ako ja tú moju ku kabelkám? 
:)



S láskou Laura :)

4 komentárov: