Chutné avokádové špagety




Nedávno som hľadala recepty, ktoré som ešte nemala možnosť vyskúšať. Ako prvé ma ohúrili "zelené" špagetky. S avokádom som ešte nevarila (táto omáčka je nastudeno), tak mi napadlo, že by som konečne mohla niečo vyskúšať.




ČO VÁM NESMIE CHÝBAŤ :
1-2 avokáda
citrón
cesnak (ak nemáte dôležité stretnutie)
čerstvé bylinky (keď nemáte, tak sušené budú fajn)
olivový olej (ja som použila kokosový)
oriešky podľa chuti na ozdobenie
môžete pridať aj rajčiny, papriku alebo nakrájané tofu
a samozrejme cestoviny




Najprv si necháme zovrieť vodu na špagety. Pokiaľ sa budú variť, nachystáme si omáčku. 
Do mixéra nakrájame trochu cesnaku, soľ, pridáme olej a citrónovú šťavu. TIP - citrón najprv poválajte napr. po krájacej doske, šťava sa lepšie uvolní. Suroviny spolu dobre rozmixujeme.
Pridáme zostávajúce ingrediencie, okrem orieškov. TIP - kôstku z avokáda určite nevyhadzujte, dá sa buď zasadiť, alebo prerezať a použiť do smoothie, dokonca udrží vaše rozmixované avokádo v krajšej podobe :) Podľa chuti môžeme pridať tofu, rôzne bylinky a zeleninu.
Uvarené špagety zmiešame s omáčkou, ozdobíme orieškami, usmejeme sa na nášu výbornú papanicu a môžeme vychutnávať.


Veľa šťastia s varením - nevarením a dobrú chuť vám praje Veronika :)

2 komentárov: