Prírodná kozmetika netestovaná na zvieratách



Už dlhší čas som uvažovala nad kúpou niečoho, čo mi naozaj spraví radosť nie len vôňou či vzhľadom, ale aj účinkami.
Do rúk sa mi dostali aj tieto dva produkty, ktoré sú čisto prírodné, dokonca netestované na zvieratách.
Aj keď som chcela prejsť na netestované výrobky, nedá sa to lusknutím prsta. Môžem sa však s vami podeliť aspoň o tú trošku, čo už doma mám:)



SOAPHORIA
K tejto značke som sa dostala už dávnejšie, no nikdy som nemala na to, aby som si aj niečo kúpila. Teraz však išli Vianoce a tak som si povedala, že doprajem aj sebe aj mamine niečo naozaj dobré. Používajú veľa druhov olejov, bylín a extraktov, éterické oleje (čajovník je môj najnajnaj).
Ja som si vybrala čistiacu penu (masku) na mastnú pleť a organický deodorant.
Masku nechám vždy okolo 10 minút na tvári, potom opláchnem teplou vodou. Tvár mám potom naozaj jemnú a čistú, dokonca pre mňa pôsobí trochu ako píling, čo mi veľmi vyhovuje. Vonia po čajovníku a eukalypte, obsahuje však ešte aj aktívne uhlie a preto je taká tmavá, vôňou je ale veľmi svieža.
Ako ďalší mám spomínaný organický deodorant. Konzistenciou je úplné iný ako klasické deodoranty. Je tuhý, ale v prstoch hneď zmäkne. Nie je lepivý a nezanecháva vôbec žiadne stopy na oblečení. Má veľmi zaujímavú, sviežu vôňu, ktorá na tele vydrží naozaj dlho a má veľmi praktické balenie. 
 S obidvoma výrobkmi som maximálne spokoná, hlavne preto, že v ich vôňach nie je cítiť absolutne žiadnu chémiu. Viete teda presne, čo si na svoju pokožku dávate. A ďalšie veľké plus, že žiadne zvieratko pri ich výrobe netrpelo.


A čo vy? Skúsili ste už prírodnú kozmetiku? Je podľa vás rozdiel vo výsledkoch?
Ak máte nejaké skúsenosti, napíšte do komentárov:)

Pekný deň vám praje Veronička:)

3 komentárov: