Ako sa starám o vlasy?

Slečny neviem ako vy, ale ja odmalička počúvam o tom, že vlasy sú korunkou ženskej krásy.
Preto som sa rozhodla Vám napísať ako sa starám o vlasy ja!  :)

Tu máte možnosť vidieť aké prípravky na vlasy používam. Nebudem vám fotiť šampón a kondicionér na vlasy, lebo to používa každá z nás. Ja som sa rozhodla písať o produktoch ktoré používam ja a nemusíme ich používať všetky.

Maska na vlasy
Ja používam masku na vlasy od Kallos Silk, obsahuje olivový olej a proteín. Vtriem si ju do vlasov a nechám na hlave aspoň pol hodinu, potom ju spláchnem horúcou vodou lebo je veľmi mastná, používam ju jedenkrát do týždňa. Jej cena sa pohybuje okolo 3,30€.

Vzhľadom na to, že moje vlasy bývajú často veľmi namáhane preto si vyžadujú špeciálnu starostlivosť.  Denne ich žehlím. Moje prirodzené vlasy sú kučeravé, ale už takmer tri roky im ubližujem žehlením. 

Sprej na ochranu pred teplom
Používam sprej od Avonu Advance Techniques stiling, vždy si ho nastriekam na vlhké vlasy a pustím sa do fénovania. Cena sa pohybuje okolo 2€.




Keratín aka "Vosk"
Keď sa rozhodnem, že jeden deň si nechám svoje prirodzené vlasy tj.kučeravé, tak hneď po umytí na ne nastriekam tento keratín od Schwarzkopf. Má  podobné vlastnosti ako lak na vlasy, ale je silnejší a ako každé jedno dievča s kučeravými vlasmi vie, že čo vyzerá najhoršie? Rozbité kučery a preto používam tento keratín ktorý tomu zabraňuje. Cena sa pohybuje okolo 4,30€



Ako som už písala, že vačšinu sní si vlasy žehlím, tak mávam nekedy výčitky svedmia z toho ako vlasom ubližujem, tak príde deň keď im dám pokoj a nechám ich také aké v skutočnosti sú. 
Pre tieto dni používam:

Tužidlo a olej pre kučeravé vlasy.
Tužidlo si zvyknem taktiež vmasírovať do vlasov ako vosk. Používam Tužidlo od značky Oriflame Curls a Waves Styling Hair Mousse. Jeho cena sa pohybuje okolo 4€.
A olej na vlasy používam od značky Matrix - Indian Amla Strengthening Oil
Musím sa priznať, že tieto oleje od Matrixu sú najdokonalejšie veci na vlasy aké poznám! Majú prekrásnu vôňu. Ja si každý deň vmasírujem olej do končekov vlasov a to ich krásne posilní a vlasy mi voňajú celý deň. A aj keď je ceny vyššia rozhodne si plánujem kúpiť tieto oleje znovu. Ceny je 7,50€



A tu mám na záver to najlepšie. Takže keď u mňa nastávajú dni žehlenia vlasov určite za nezaobídem bez:

Laku na vlasy a oleju pre rovné vlasy
Lak na vlasy používam od značky Oriflame Hairx Supreme Hold a to 5 najsilnejší. Po vyžehlení vlasov si vlasy a to hlavne konce a ofinu zalakujem aby mi vydržala celý deň na tom správnom mieste. Cela laku sa pohybuje okolo 4-5€
A taktiež olej používam taktiež od značky Matrix Amazonian Murumuru
 a toto je úplne ta najdokonalejšia vec, Top topov, kráľ olejov a ja neviem čo všetko ešte. Vôňa je prekásna, ja ju priam zbožňujem. Cena je  tiež okolo 7,50€. 
Ak sa rozhodujete pre kúpu oleje, verte, že kúpou tohto oleja máte vyhraté. :)



Dám Vám sem ešte ukážku mojich vlaso s ktorými zvádzam každodenný boj :) 



To by bolo na dnes všetko z mojej strany. 
Veľmi pekne Ďakujem za každé jedno prečítanie.
Napíšte mi do komentárov čo používate na vlasy vy? 
Nejaké kozmetika sa nám zhoduje? 
Aký je váš obľúbený výrobok na vlasy? 

S láskou Laura :-)

 


   


 

4 komentárov:

  1. Máš krásné vlasy , masky od kaloosu mam ráda :) sleduju pěkný blog :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeej :-) dakujem veľmi pekne :-) ta maska v pomere cena: kvalita: množstvo celkom šikovný produkt :-)

      Odstrániť
  2. lovely hair! great products!

    http://www.alovelystyle.com/

    OdpovedaťOdstrániť