Tajomstvo pozitívneho myslenia - časť prvá


Všetko vo vašom živote, všetky veci okolo vás sú dôsledkom vašej energie, ktorá z vás odchádza. Všimli ste si už niekedy, že ak ste mali zlý deň, všetko sa na seba nabalovalo, všetkého bolo zrazu akosi priveľa? A naopak. Ráno si stihnete spraviť raňajky, chytíte dokonca aj autobus, ktorý vám inokedy utečie, celý deň máte ten pocit - paráda! Dnes mi naozaj všetko vyšlo tak, ako som si naplánoval/a!



Viete, ono je to tak. Stačí že ráno ujde spomínaný autobus a váš obsah odovzdanej energie sa zmení. Všetko je len na vás, tak sa nenechajte vyprovokovať:)

Napíšem vám príklad z môjho života.
Mala som možno 12-13 rokov, keď som spoznala tajomstvo. V tej dobe som sa "rozišla s frajerom" a strašne ma to zničilo.. asi tak, ako každú mladú babu v tom veku, chápete ma:)))
O pár rokov neskôr som si do mobilu napísala, aký chcem, aby bol môj budúci priateľ.
 Pamätám si z toho zoznamu už len drobnosti ako napríklad aby bol určite o hlavu vyšší ako ja, mal modré oči, bavil sa s mojim bratom alebo mal rád anime (japonské animované seriály). Áno, prevažne tam boli veci na výzor ale na môj vtedajší vek sa iné čakať nedalo. Poviem vám... Každú vec spĺňa. Aspoň tie, ktoré si pamätám.

1. Dajte svojim myšlienkam podobu.
Ak svoje sny dáte na papier, môžete si danú vec alebo zoznam nalepiť napríklad na skriňu vo vašej izbe. Keď pôjdete okolo tak si všimnite, ako sa cítite, keď si to čítate.
Je to veľmi zaujímavé, ako dokáže naše myslenie ovplyvniť celý náš život.

2. Trpezlivosť ruže prináša.
Všetko má svoj čas. Preto netreba snahu hneď hádzať do koša s tým, že veď už to dávno malo byť. Skúste pozmeniť myšlienku alebo len počkajte dlhšie. Ak aj zabudnete na svoje prianie.. no nie je to úžasné keď o pár týždňov prídete na to, že veď toto som si predsa takto predstavoval/a alebo toto som takto chcel/a a mám?:)

3. Pozor na nesprávne želania
Na druhej strane - stalo sa vám napríklad v škole niekedy, že prišlo na vyvolávanie a v duchu ste sa prichytili, ako si hovoríte - no, to budem určite zase ja. Tak a čo sa nestalo? Boli ste to vy. Skúste nabudúce myslieť inak. A teraz to bude niekto, kto je určite viac pripravený ako ja. Verte mi, pomôže to. Jedine nemôžte pochybovať.

Dokážete čokoľvek. Nenechajte sa rozhodiť zbytočnosťami, ktoré možno o vašu pozornosť ani len nestoja, Dajte si záležať na dôležitých veciach. Posledný polrok sa v mojom živote udialo veľmi veľa dobrého, spoznávam dobrých ľudí, s ničím nemam problém. Keď idem spať si vždy poviem, že som vďačná za môj život a že ďalší deň bude zase o niečo lepší ako ten, ktorý sa mi práve končí.
Skúste to:)

Aj vy máte podobné skúsenosti? Podeľte sa s nami o ne:)

5 komentárov:

  1. Super článek, dost originální :) hodilo by se mi pár lidí do redakce internetového časopisu, kde píšou blogeři a lidi z wattpadu.. Pokud bys to ráda zkusila nebo se chceš o tom dozvědět víc najdi si fb stránku MOUD a napiš do zpráv :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ani si nevieš predstaviť, ako veľmi ma tvoj komentár potešil:) bohužial, neviem ale nájsť tú stránku:(

      Odstrániť
  2. Che bello fare una lista, devo farlo anche io!
    NEW POST
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť