Joga

Ahojte a krásny nový rok !
Dali ste si nejaké predsavzatia ? Ja si ich nedávam, pretože väčšinou na ne zabudnem a je to zbytočné. Skôr si dávam reálne ciele. Napríklad by som chcela aspoň dvakrát do týždňa cvičiť jogu. Vrátiť sa k nej, pretože som sa vždy cítila úžasne, keď som si zacvičila jogu. Prečo vám ju odporúčam ?


1.Zbavíte sa stresu.
2. Ukľudníte myseľ a zbavíte ju prebytočných myšlienok.
3. Navodíte si lepší a kvalitnejší spánok.
4. Zlepšíte vašu výkonnosť pri športe.
5. Budete ohybnejší.
6. Budete menej chorí.
7. Uvedomíte si každý sval vo vašom tele.
8. Budete mať krásne, vyrysované svaly.
9. Zbavíte sa celulitidy.
10. Zlepšíte krátkodobou pamäť.
11. Znížíte riziko ochorenia ako je rakovina, problémy so srdcom, osteoporóza....
12. Budete šťastnejší a duševne vyrovnanejší.
13. Zlepšíte držanie tela.
14. Zbavíte sa bolesti chrbta.
15. Narozdiel od ostatných cvičení si neničíte kĺby.
16. Naučíte sa správne dýchať.


Určite ste už videli mnoho obrázkov alebo videí o joge a povedali ste si, že by ste to nikdy nedokázali. Musíte však začať. Najprv s jednoduchými cvikmi, ktoré zvládne úplne každý a pomaly sa budete zlepšovať. Ani nebudete vedieť ako, a dostanete sa tam, kde ste vždy chceli.
Prikladám vám aj pár jednoduchý začiatočníckych cvikov, ktoré sa vám zídu, ak chcete začať s jogou.


Child pose
Downward Facing Dog
 Tree pose

Cobra pose
 Camel pose
 


3 komentárov:

  1. Hi! I like it your blog! I want that you go to my blog! and your opinion
    http://algodiferentealgosexy.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi! I like it your blog! I want that you go to my blog! and your opinion
    http://algodiferentealgosexy.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi rok som chodila každý piatok na jógu a bolo to naozaj úžasné! Bola som fakt uvoľnená a dosť ohybná :D Potom som však na to úplne prestala myslieť a teraz by som s ňou rada začala aj ja :)

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť