Čo mám v kabelke?

Tak toto je dosť podstatná otázka aspoň pre nás osôbky ženského pohlavia :) 
Takže som sa rozhodla Vám ukázať čo sa nachádza v mojej kabelke!
KUK!

 Úprimne? Áno úprimne musím prehlásiť, že ja bez kabelky nejdem ani na krok. Ako som začala navštevovať strednú školu tak som sa hneď chytila motta. "Čím väčšia kabelka, tým v nej viac vecí a tým pádom aj lepšia!" Predsa do školy potrebujem minimálne pol kabelky vyplniť jedlom :D

Keď som bola menšia stačila mi malá kabelka do ktorej som dala telefón, kľúč od domu a peniaze. Žiaľ, tieto časy skončili.
Mám kabelky rôznych štýlov, tvarov a aj farieb. Pre môj dnešný článok som si vybrala moju najnovšiu a momentálne moju favoritku ktorú som si našla pod stromčekom.
Väčšinou základ mojej kabelky tvoria tieto veci --->


Gumička a sponky

Dievčatá ktoré majú dlhé vlasy, určite vedia ako tieto dve veci vždy pomôžu. Nedokážem si predstaviť, že by som mala celý deň v škole rozpustené vlasy :)
môj TYP: ja nosím gumičku stále na ruke, aby sa mi nemohlo stať, že ju zabudnem a potom padnem do hlbokej depresie zo strapatých rozpustených vlasov.

 Peňaženka

Toto je tiež jedna veľmi dôležitá vec, predsa bez peňaženky sa nedostanete ani len do autobusu. Napísala by som, že dokonca môžme v škole umrieť od hladu, ale ja mám to šťastie, že navštevujem školu, kde bufetárka dáva aj na sekeru. :)
TYP: Mám založený bezplatný študentský účet v Tatra banke. Všetko je bezplatné vrátane transakcii, vkladov, ...  (http://www.tatrabanka.sk/sk/personal/ucet-platby/studenti.html)


 Parfém

Dolce & Gabbana the one je môj obľúbený parfém na zimné obdobie. Dostala som ho na osemnáste narodeniny a som s ním veľmi spokojna, priam som si ho zamilovala. Plánujem si ďalší objednať zo stránky parfums.sk
TYP: Momentálne tam je poštovné zadarmo po zadaní kódu: DZMED
  
Krém

Vzhľadom na to, že študujem na škole zameranej na gastronómiu a brigádujem v reštaurácii ako servírka veľakrát sú moje ruky namáhané, suché, dorezané a krém je moja rýchla záchrana.
TYP: Rada by som Vám odporučila tento krém Apple & Cinnamon z Oriflameu ktorý pripomína Vianoce.  

 Slúchadlá

Všetci ktorý denne cestujeme sa ani zhodneme aké sú slúchadlá dôležité pre príjemné cestovanie. Hudba je pre mňa veľmi dôležitá, tvorí nenahraditeľnú a neoddeliteľnú súčasť môjho života.
TYP: Aj keď možno nebudeme mať rovnaký ja veľmi rada počúvam aj takéto pesničky https://www.youtube.com/watch?v=QNcymdJojCM


 Kozmetická taštička

Velikánska súčasť mojej kabelky, aj keď mi veľa miesta zaberá beriem si ju so sebou denne. Vzhľadom na to, že som sa nemohla maľovať skôr ako na strednej, tak po nástupe na strednú sa to riadne rozbehlo. Maľujem sa denne. Moje bežné líčenie pozostáva z krému, makeupu, púdru, bronzeru, úpravy obočia, linky a špirály :)
Viac o mojom líčení Vám prezradím v článku o mojom Dennom líčení, ktorý mám na pláne spracovať v blízkej budúcnosti.
 
Lak na vlasy
 
Asi týždeň aj niečo som prešla zmenou môjho strihu a aj farby vlasov. Mam ofinu! Tak veľmi som ju chcela, ale až teraz som prišla na to aké sú s ňou starosti. Jedna zo starostí je aby držala pokope, na mieste kde má byť a preto nosím vždy so sebou rýchlu záchranu ako je tento skvelý lak od Oriflameu.
 
Hygienické vreckovky a kĺúče
 
Tak povedzme si narovinu, že bez týchto vecí by sa nám asi ťažko žilo. 
 
Čo zaujímavé máte vy v kabelke? Pochváľte sa mi do komentárov :)
 
Toto by bolo všetko k dnešnému článku. Veľmi pekne ďakujem za prečítanie. Laura xoxo

4 komentárov:

  1. Obsah mojej kabelky je približne rovnaký a musím uznať, že na strednej je veľká kabelka nevyhnutnosťou. No a mimochodom tá kabelka je úplne nádherná :3 Tiež mám v pláne si takú zaobstarať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuuha, síce v kabelke nosím podľa mňa dosť vecí a kozmetickú taštičku tiež často prihodím, no ťahať so sebou parfém a lak na vlasy by sa mi asi už nechcelo. Obdivujem baby, ktoré sú schopné celý deň behať s 5kilovou kabelkou (jasné, že preháňam), mne stačí aj to málo, čo v nej mám :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lak nosím odkedy mam ofinku (asi týžden 😄) a tiež si myslím, ze ked začne škola veľmi rýchlo ho vymením za dosky 😜 dakujem krásne za komentár 💕 fakt dievčatá spríjemnili ste mi večer 🙏

      Odstrániť
  3. Odporúčam H&M aj ja som si tam tuto kúpila za 20€ (teda Jezsiko mi ju kúpil) �� co si myslím, ze je veľmi pekná cena ☺️ a veľmi pekne dakujem za komentár - neskutočná radosť ��

    OdpovedaťOdstrániť